Velikonoční akce

Snídaně, úklid, párky, Hop skok, domů.

Do další akce zbývá:

DubKvěČer
ČrvSrpZář
ŘíjLisPro
Vypadá to, že ve Vašem prohlížeči kalendář nebude fungovat :( ...
Zkuste použít třeba Google Chrome

Kdo je na břézku?

Celkem 3 návštěvníci:

3 cizí návštěvníci

Kroniky z akcí

Účastníci: Domča, Havizz, Jarda, Krýša, Pitris, Poky, Štěpán, Vojta, Žek

Pátek 8.4.2016

Páteční anabázi vlakem z Brna do Kácova jsme zahájili s Pitrísem na Hlavním nádraží. A protože jízdenky měl Pavel a my ho známe, tak sjem až do králova Pole jsme trnuli, jestli to stihne. Naštěstí stihnul a dokonce ani nedobíhal!
Zbytek cesty přinesl víc než hodinovou pausu na hry a kávomat ve Světlé a soukromou jízdou vlakem do Kácova. Tam na nás už čekala (skoro)půlnoční řízková svačinka. Byla výborná, ale děti ji kolektivně odmítly a natlačily do sebe svačinky od maminek. Asi se jim už stýskalo.

V páteční podvečer jsme se sešli na nádraží ve Žďáře n. S. a pod vedením Pokyho jsme nastoupili na vlak. Dojeli jsme až do Světlé nad Sázavou, kde nás čekala hodina na přestup. Čekání jsme si ukrátili hrami od Pitríse, jako třeba napodobením automatu na kafe a jiné. Když konečně přijel náš vlak a my nastoupili, zjistili jsme, že jsme úplně sami v celém vagónu a tak jsme se roztáhli pomalu přes jeho polovinu. Cestu jsme si ukrátili hraním na kytaru a někteří spánkem. Přijeli jsme kolem půl jedenácté a po snězení výborných řízků, jsme si vyčistili zuby a šli jsme spát.

Jarda

Sobota 9.4.2016

V Sobotu nás ZŠ Divišov probudila v 06:00 svým dupotem a hlasitou mluvou. Okolo osmé přišel, Dali a přinesl várnici horké vody. Vstali jsme, zabalili se a udělali si kafe nebo čaj. Na snídani byli Šternberské koláčky, rohlíky s ramou salámem, paštikou,…..

Po snídani každý z nás dostal tričko rukavice a pytle. Sbalené batohy se naložili do auta a Petr nám určil lokalitu, kterou máme vyčistit, byl to levý břeh po proudu. Našli jsme toho mnoho například 5kg železa bydlení bezdomovců ovce a husy nebo kachny? Nevím? Se zvířaty jsme se vyfotili a vraceli se zpět. K obědu bylo rizoto a jako zákusek mufin koláček nebo perník. Jakmile jsme se najedli nafasovali jsme vesty pádla a lodě. Hurá na loď hurá na vodu, ne do vody. Viď Štěpo. Štěpa se totiž tak těšil, že nastoupil dřív než si ho Havizz  všiml a sjel po nohách do vody. Náš cíl byl kemp Y.M.C.A. Po cestě jsme se drželi břehů a sbírali odpadky. Jelikož jsme, já a Štěpa, byli mezi posledními, nic moc na nás nezbývalo. Ke konci jsme ale našli nějaké pet lahve a polystyren, tak jsme měli aspoň něco. Blížil se jez, který se nejel ale koníkoval. Kousek za jezem byl onen kemp Y.M.C.A. v kempu jsme vyčistili lodě posilnili se koláčky převzali batohy a sušili mokré věci. Večeře byla výborná, bylo kuřecí stehno s bramborami politými výpečkem. Nesměl chybět dezert v podobě perníků kokosové buchty mufinů koláčků a citrónové bábovky. Poté jsme zahráli pár her vevnitř, protože venku poprchalo. Hráli se slepičky samuraj pružinka na Kevina bomba a štít ,… Kolem desátý měli děti volno, s tím že si mohli udělat guláš. V 23:00 museli být ve spacáku a byla večerka. My vedoucí jsme šli za dospěláky z Divišova a Kácova a hráli jsme na kytaru a zpívali. Následně jsme se rozloučili, a šli spát dobrou noc :)

Poky

Sobota 9.4.2016

Ráno jsme se probudili a po vydatné snídani jsme se nalodili a vyrazili na cestu.Plavba lodí byla docela dlouhá,ale mě to bavilo.Cestou jsme stále sbírali odpad.Potom jsme uviděli na břehu hrad Český Šternberk,což znamenalo,že jsme u konce cesty,protože v Českém Šternberku jsme měli vystupovat.Podařilo se mi to suchou nohou:-).Pytle s odpadem jsme dali na korbu,vzali si batohy a hurá na oběd do nedalaké restaurace.K obědu byl guláš a byl výborný.Ale pak už byl čas jít na vlak,takže jsme se převlíkli a vyrazili na nádraží,které bylo hned u restaurace.Vlak přijel za chvilku.Cesta byla příjemná,ale pak jsme museli vystoupit a čekat asi 45min.,než znovu vyjede,takže jsme si čekání zpříjemnili návštěvou bufetu.Konečně jsme vyjeli a už bez přerušení dojeli domů.Tam na nás čekali rodiče a my se rozloučili.Akce se mi moc líbila,přesto že bylo špatné počasí.

Štěpán

Neděle 10.4.2016

• budíček před 7 kvůli přípravě snídaně v místnosti, kde spíme
  • rychlé pobalení a snídaně - pečivo s libovolnou oblohou, buchty, teplý nápoj
  • batohy na náklaďák a honem do lodí, čeká nás dlouhý úsek
  • počasí se moc nezlepšilo, ale není to tak hrozné
  • pozitivní zpráva - nejsou skoro žádné odpadky, musíme se hodně snažit, abychom něco ulovili
  • řeka je olejovitá, moc neteče, sjíždíme dva jezy
  • v Soběšíně pod mostem uklízíme větší kus ze břehu
  • pokračujem dále a snažíme se udržet uklízecí morálku
  • odpadkový pařez (zlatý důl pro nás)
  • selfie s ondatrou, Havizzem a Šárkou
  • Český Šternberk - pod hradem končíme
  • předáváme pytle s odpadky, umýváme lodě a fasujeme batohy
  • Havizz pokračuje dále loďmo, my pěšky do kempu u Karla
  • dostáváme guláš a pití a buchty, rychle obědváme
  • rychle se převlíkáme, loučíme se s vodáky a odcházíme na vlak
  • Posázavský pacifik pomalu ujíždí blíž k domovu
  • ve Zruči 45 minut pauza - nakupujem v bufetu dobroty
  • ve Světlé opět hodinová pauza na přestup, rychlík do ZR
  • tak dík!

PS: celému odpoledni strávenému ve vlaku nakonec nasadil korunu Havizz, který byl do Brna odvezen autem a dojel cca o hodinu dříve, přestože končil s úklidem minimálně o dvě hodiny později :)

Pitris

Neděle 10.4.2016

V neděli jsme se probudili, vyčistili si zuby a nasnídali. Na snídani bylo několik možností na výběr například rohlík, rama, marmeláda, salám... Po snídani jsme si zbalili věci, dali je do auta, umyli si lodě a vyjeli do Českého Štemberka. Cestou jsme já  Pitrís toho moc nenasbírali. Najednou, když jsem šel po břehu, zahlédl Pitrís igelitový pytlík. Přišel jsem k němu, zvedl ho a všiml si, že v pařezu je zlatý důl. Pitrís musel vystoupit z lodě, protože v pařezu byl nepořádek od cigaret až po konzervy. Bylo toho tolik, že jsme nechápali, kdo to mohl udělat. Potom se už nic zvláštního nestalo, kromě toho, že jsme si udělali selfie s ondatrou. Přijeli jsme do Šternberka, vytáhli lodě a umyli je.  Vysypali jsme odpad do náklaďáku, vzali si naše zavazadla a šli do dalšího tábora. Tam jsme se najedli buřtguláše s pečivem a převlékli se. Domů jsme jeli opět vlakem. Při zpáteční cestě už naštěstí Krýša nespadl ze schodů a nerozbil Domčovi hodinky. Akce se mi velice líbila. Děkuji Pitrísovi, že nás nevyklopil a dobře kormidloval.