Velikonoční akce

Snídaně, úklid, párky, Hop skok, domů.

Do další akce zbývá:

DubKvěČer
ČrvSrpZář
ŘíjLisPro
Vypadá to, že ve Vašem prohlížeči kalendář nebude fungovat :( ...
Zkuste použít třeba Google Chrome

Kdo je na břézku?

Celkem 4 návštěvníci:

4 cizí návštěvníci

Kroniky z akcí

Pátek 10.5.2019

V pátek jsme odjížděli na Duhovou akci zvanou Duhový most. Bylo to víkendové setkání a soutěžení Duhových oddílů z celé republiky. Za náš oddíl se zúčastnilo 15 členů. Sraz jsme měli v 15.15 na nádraží a pak jsme se přesunuli vlakem do Prahy. Rovnou z vlaku jsme pak metrem a chůzí dorazili na místo ubytování a setkání. Tím místem byla škola (a její okolí). Ve škole jsme spali v jednotlivých třídách. Po příchodu do školy jsme se ubytovali ve třídě a šli na večeři. Po večeři jsme se umyli, šli jsme do třídy, zpívali jsme u kytary a potom při pohádce jsme postupně usínali.

Kačka

Sobota 11.5.2019

Ráno nás v 7:00 vzbudil Pokyho mobil. vstali jsme tedy a převlékli se ze spacího. Snídaně byla rohlík po slaném ( máslo, šunka, sýr) či po sladkém (nutela) Následně šli někteří ven na nedaleké hřiště ci hledat duhovou kešku. Ostatní šli lovit Lišku. Vyrazili jsme a u hlavního vysílače (majáku) jsme dostali přijímače, které jsme v zápětí otestovali.po otestování přijímačů jsme vyrazili na samotnou hru (hon na lišku). Hledali jsme vysílače (lišky) 1 - 5. Poté co jsme je všechny našli jsme šli zpátky k majáku, kde nám zapisovali čas. Jakmile jse všichni zdárně vrátili, jsme vyrazili zpět do školy. Tam jsme si trochu odpočinuli po dlouhémhledání lišek. Na oběd bylo knedlo zelo vepřo.  Při obědě nám Pasťa řekl že naše dužina bude v závodě startovat ve 13:05 takže nebyl čas na slehnutí když nastal čas vydali jsme se na duhový závod, pri které nás chytl prudký ale krátký déšť stanoviště byla ukrytá ale přesto jsme doběhli. Večer jsme hráli netradiční hry a jedna z nic byl Bumperz Ball poté jsme šli na večeři. Po večeři následovalo představení dužin. kolem desáté hodiny jsme zalezli do spacáků a šli spát

Petr

Neděle 12.5.2019

Ráno jsme se o půl osmé vzbudili a začali se balit v oms byla snídaně rohlík / chleba a na to slaná verze: sýr. šunka, zelenina, pomazánky, máslo nabo sladká verze: nutela. Po snídani bylo pár minut na dobalení a hurá na vyhlášení Duhového závodu. AZ dostalo pouze jedno 1. místo a to dvoučlený tým Kačka a Maty v kategorii 6 - 9 let. Po vyhlášení bylo slavnostní ukončení. Následně jsme poklidili třídu a dali ji do původního stavu. v Posledních chvílích našeho pobytu jsme se přesunuli do jídelny, kde jsme se chopili papíru, tužek, pastelek a začali kreslit obrázek za duhu AZ. Po té co jsem odevzdal náš výtvor jsme se rozloučili a šli na metro, které nás odvezlo na Smíchovské nádraží. Během 40minut času hráli někteří s pasťou hopskok a ostatní odpočívali. Pak jsme jen nastoupili do vlaku ve stanici Praha Hlavní Nádraží se námi rozloučil Pasťa a my pokračovali až do Žďáru.