EL RECUERDO - PŘIBYSLAV

6.-8.11.2009

Pátek 6.11.

Na tuto akci se nás na nádraží sešlo 15. Big, Zlesi, GoGo, Pit, Míra, Katysh, Poky, Nikis, Puma, Mini, Terka, Kačka, James, Smoda, Soník. Hned na začátku se hrála hra o rublony. Pozorování věcí z okna vlaku a psaní je podle určitého písmene ze slova EL RECUERDO. Tuto hru vyhrál s přehledem Pitris. Ikdyž Zlesi se mě dlouho snažil oklamat, ale nepovedlo se mu to. Na ostrově na nás měl čekat pán „od klubovny“. Ale my ještě stihli soutěž v hop skoku o rublony. Dvě skupiny  hrají hop skok – vyhrál nejrychlejší z obou skupin. Pán „z klubovny“ to měl perfektně načasované. Batohy na záda a valíme směr základna. Mega barák. Šťastní to skautíci. My ale ještě pobudem venku,abychom zjistili pár informací o EL RECUERDU. Rozděleni do skupin jsme se vydali zjišťovat odpovědi na otázky. Nejvíce se to líbilo Zlesimu, který rád zjišťoval počet obyvatel u mladých dívek. Ale příště bys měl Zlesi zvolit spíše tebou oblíbenou kategorii 50+ Žádná skupinka se odpověďmi příliš nelišila, a proto se vydáváme hledat kešku. Soník přebírá velení. „Je to nahoře, hledejte v okolí 2-3 m. Ne, je to určitě dole.“ Cestu nahoru a dolu jsme absolvovali snad 50 x, ale nadšení některých jedinců stále neupadalo, a tak se slovy, že mám hlad, ukončuji hledání. Cestou zpět se nám bezvadně schoval James tak, že jsme ho všichni viděli – gratulace. V domečku už bylo krásné teplíčko a mohlo se jít večeřet. Nikis jí zdravě a celou dobu, co všichni ostatní jedli si on loupal kedlubnu. A když jí chtěl začít jíst, ukončila jsem večeři a šlo se vzpomínat  =oD Každý měl fotku z mládí. Posílali jsme si je a smáli se. Někdo opravdu nebyl poznat. Naopak někdo byl dost podobný ne-li stejný. Nikisův rudý kabátek a Míry výraz dostal snad úplně všechny =oP Nahoře ve velké místnosti jsme vyhodnocovali hry a čekali na Zlesiho až připraví noční hru. Hráli jsme obměněnou hru na Praha volá Brno. Každý si řekl, jak by se chtěl jmenovat a místo mlácení se podával míček. Zlesi to měl přichystané brzounko. Jednalo se o hledání lístečku pomocí GPS a mooooooc hustou hrou bych to nazvala!!! Takových by mělo být víc. Unavení jdeme spinkat. Big ještě četl pohádku z Mauglího. Jedinou pasáž, co si asi všichni pamatujeme je: „Ráno ulovil kořist – prase“ Big to tak hezky řekl, že to vyznělo, jako by neulovil prase, ale on byl prase. No tak radši brou noc nebo se do toho ještě zamotám…

Katysh

Sobota 7.11.2009

Dne 8.11.2009. Budíček byl v 8 hodin. Po probuzení rozcvička ve spacáku s Gogem. A šupem na snídani. Měli jsme vynikající kaši, která se vařila pod vedením Zlesiho a menších dětí. Při nebo spíš po snídani nám Big přečetl takový lísteček že jsme měli někam jet vlakem, ale ten vlak jel kolem 7 hodiny ranní. Takže bylo pozdě. Musíme jít pěšky. Nejdřív ale umýt nádobí. Umývala jsem já(puma), Kačka utírala a Terka poklízela. Ještě instrukce co si máme na výlet sbalit. Tak jsme se sbalili a oblíkli a vyšli. Vedli jsme podle GPSky po dvojicích. A jdeme směr Dvorek pak Dlouhá ves, tak jsme měli zjistit nebo spíše si tipnout či spočítat(odkrokovat) jak dlouhá je dlouhá vesJ. Nebyl to jednoduchý úkol. Nejblíže si to tipl Nikis( myslím že to byl nikis, jestli  e tak se omlouvam) který to opravdu jen tak tipnul. No tak pokračujeme v cestě….. když v tom je tam les. A uděláme si oběd. Každý měl 2 párky a 2 rohlíky a byl i kečup. Tak jsme dali vařit párky. Teda nejdříve rozdělat oheň samozřejmě. Každý si vyšťuchal do rohlíku díru na párek, dal si tam kečup a nakonec i párek. A ham. A kdo měl ještě hlad tak si dal chleba s ďábelskýma toustama nebo paštikou. Když všichni dojedli řekl nám Big že máme v lese schovanou odměnu, ale musíme si ji najít. Že máme jít po šipkách, ale nejsou moc vidět a nesmíme si je rozkopnout. No našli jsme to. Byli to rozinky. Moc lidí nebylo nadšených, ale pár lidí joJ. Tak odcházíme směr Utín. Po cestě sbíráme papírky co jeden vedoucí( Nikis) po cestě rozhazoval. Na každém papírku byl napsaný jeden úkol. Někdo měl skákat panáka nebo vypočítat příklad, říct každému jednu dobrou vlastnost nebo sehnat vajíčko apod. Tyto úkoly se plnili v kamenolomu. A jdeme dál. Směr Štukhelský mlýn, který jsme minuli. A pokračujeme do stříbrných hor. Tam jsem já( puma) sháněla vajíčko. Za horama (stříbrnýma) jsme hráli  pár her. Nejdříve takovou honičku, že každý si dal za kalhoty šátek a dva lidi honili a kradli jsme si ty šátky a potom jsme si zavázali oči a byli jsme ovečky a katysh nás měla nějakým zvukem nahnat do ohrady. A zvládla toJ. A pokračujeme v cestě. Šli jsme podél řeky Sázavy až do Přibyslavi. A rovnou do klubovny. Zahráli jsme si hry s Nikisem. A už je tu katysh ať jdou děti na večeři. Byli brambory a masíčko. Bylo to moc dobré. Když se všichni najedli, umyli si po sobě talíře a odešli opět nahoru tak jsme si ještě zahráli pár her. A odcházejí na večeři vedoucí. Děti si potichu hrají samy nahoře. Menší děti si stavějí domeček z matraček a ti starší si pouštějí písničky. Po tom co se navečeřeli i vedoucí jsme si zahráli ještě městečko palermo. Když nás už katysh posílala spát tak jsme ji překecali ať si zahrajeme ještě jednou. Tak povoleno. Ještě jedno městečko palermo,vyčistit zuby a šupajdy do hajan. Ještě pohádka od nikise a Dobrou nocJ

Puma

Neděle 8.11.

Ráno jsme se probudili příjemnou písničkou a jako první se samozřejmě ozval Poky: ,, Ježiši vypni to!!‘‘ Pak jsme si šli vyčistit zuby a balit. O chvíly později nám Big řekl že už je snídaně tak ať jdeme jíst. Na snídani byl chleba ve vajíčku nebo jenom topinka, po snídani jsme si šly dobalit všechny věci a batohy si dali před záchody… A je tu úklid. Pár jedinců uklidilo a šly ven do cukrárny a na kešku. Ti kteří v klubovně zůstali tak trochu víc uklidili a když jsme se vrátili z vycházky tak oni si jenom tak v klidu házeli tenisákem. Pak následovali Zlesiho ,,vzrušující‘‘ hry. No… po hrách batohy na záda a hurá na nádraží, kde jsme si zahráli hry. Přijel vlak… Všichni nastoupili a jelo se domůů! Když jsme dojeli do ZR tak jsme se rozloučili a šli spolu ale každý sám domů. Toť konec

PS.: Omlouvám se že to tak dlouho trvalo….