Dračí doupě

Po agresivní budíčku pro starší jsme se naučili jak bojovat. Naš...

Do další akce zbývá:

DubKvěČer
ČrvSrpZář
ŘíjLisPro
Vypadá to, že ve Vašem prohlížeči kalendář nebude fungovat :( ...
Zkuste použít třeba Google Chrome

Kdo je na břézku?

Celkem 3 návštěvníci:

3 cizí návštěvníci

Kroniky z akcí

Vírské paintballení, aneb: Ten hrob se hýbal...

Pátek 14.10.2011

"V" 15:10 jsme měli sraz v nové hale na nádraží. Potom jsme nastoupili do autobusu (který byl mimochodem tak přecpaný, že sis neviděl ani na špičky u bot) a vystoupili jsme na autobusovém nádraží v Bystřici nad Perštejnem. Tam jsme se chvilku zdrželi a dalším autobusem jsme dojeli do Víru. Našli jsme hledaný kulturák. Než jsme došli do předem určeného místa k pobytu (a ke spaní), zahráli jsme si hop-skok. Pak jsme se nastěhovali dovnitř a vybalili, najedli, převlíkli a šli hrát noční hru. Rozdělili jsme se na skupiny a hledali šifry. Když jsme je vyluštili a rozluštili, vydali jsme se do lesa kde to údajně mělo být a … našli jsme divný hrob. Ten hrob se hýbal. Najednou se rozskočil a někdo (Poky) z něj vyskočil. Držel v ruce papír a najednou ho začal trhat (asi jenom čtvrtinku). Potom utekl. Prohledali jsme hrob a našli jsme hlavolam a mapu. Pak jsme uviděli o kousek dál blikat světýlko a u něj jsme # našli kousíčky toho papíru (myslím ten, co ten někdo (Poky) držel v ruce. Každý si měl vzít jen jeden papírek. Měl si ho schovat a neztratit! Došli jsem do kulturáku a tam se uskutečnil noční sněm, kde jsme se snažili pomocí papírků dát dohromady vzkaz, který na nich byl a poskládali hlavolam.
…. Ještě jednu hru a šup spát! ….

Žanda

Sobota 15.10.2011

V sobotu ráno jsme se probudili o půl hodiny dřív a tak jsme šli běhat se Zlesim na Vírskou přehradu.Když jsme přiběhli nazpátek tak jsme se nasnídali a připravili se na Paintball.Na Paintball nás odvezli s autama a jelikož jsme dorazili mezi prvními tak jsme hráli různé hry.
Když jsme dorazili na Paintball tak jsme se rozdělili na čtyři družstva A,B,C,D.Jako první šli hrát starší,kteří si určitě hrozně moc užili.potom jsme šli my mladší a bylo to moc super,byli jsme nadšení.Když byly všechny družstva u konce tak nám vedoucí udělali vynikající oběd.Na zpátek jsme šli pěšky a měli jsme to štěstí vidět hrad Zubštejn.Došli jsme do kulturáku a měli jsme večeři,čili rizoto.Večer jsme hráli hry a bylo to super,asi kolem deváté a desáté hodiny jsme šli spát a velcí jsi tam ještě povídali.
Děkujeme za příjemný sobotní den!! =D

Rajky

Neděle 16.10.2011

V neděli,tak jako v sobotu, jsme se vzbudili v 8:00 za příjemného budíčku. Šli jsme si vyčistit zuby a následovalo balení, abychom si mohli dát do místnosti židle na snídani. Takže jsme se postupně balili a balili, až jsme to měli všechno sbaleno a šlo se snídat. Měli jsme rybičkovou pomazánku s rohlíkem nebo dvěma. Následovalo konečné dobalení a odtáhnutí batohů do vedlejší místnosti aby nepřekážely.
Pak jsme se rozdělili na úklid. Uklízelo se,uklízelo,pořád se uklízelo, pak pár her až se najednou zjistilo že nám zbývá posledních 7minut na dojití k zastávce. Takže rychlé sbalení,dobalení,uklízení,douklízení a hurá na zastávku. S tou bylo sice taky trochu problémů, protože jich tam bylo moc a v tom zmatku jsme opravdu nevěděli na kterou, ale když přijel autobus tak jsme ho krásně doběhli a jelo se.
Autobusem jsme dojeli do Bystřice nad Pernštejnem. Protože jsme měli ještě hodinu a půl času, než dojdeme na nádraží a pojedeme domů, přemluvili jsme Katysh, aby nás pustila do Albertu, který byl hned u zastávky. Tak si šla většina nakoupit sladkosti, nebo pití, nebo olivy. Když měli všichni nakoupeno, vyšlo se směrem na nádraží. Následovalo koupaliště, vékléj kopec, koníci a nádraží. Na nádraží jsme snědli sladkosti, napili se a menší děti si zahráli s Katysh Hop skok. Pak přijel vlak, nasedali jsme a jelo se. Po cestě jsme si povídali buď o Pokémonech, nebo o Chemii, nebo anglicky… Jak kdo chtěl.
Po příjezdu do Žďáru nám Katysh řekla posledních pár vět a šlo se domů. :))